Розробка назви (неймінг)

У цьому розділі зібрані назви, розроблені в нашій студії. Усі роботи були проведені з урахуванням відповідних законів неймінгу, брендингу та юридичних критеріїв оцінки.



Подивитися всі роботи зі створення бренду


Розроблена назва:
La Como
Сфера діяльності:

Розробка назви для ТМ під якою продається печиво, цукерки, кекси та інша інша здоба.

Основні побажання Клієнта були такими - назва має асоціюватися з якісною продукцією, гарно вимовлятися та нагадувати західний бренд.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій назві La Como.

Воно утворене від словосполучення Crear La Comodidad. У перекладі з іспанської – створити затишок. Дуже красива та мила назва для бренду. Назва притягує до себе – хочеться створити затишок у будинку за їжею.

Слово схоже на російське Лакомка - тобто. людина, яка любить смачно і ситно поїсти різні солодощі.

Розроблена торгова марка асоціюється з різними смачними виробами.

Розроблена назва:
CLIRISS
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії, що займається управлінням об'єктів комерційної нерухомості (обслуговування, аварійний та поточний ремонт інженерних мереж), клінінгові послуги.

Основні побажання Клієнта були наступними - назва має асоціюватися з порядком, надійністю, якісним прибиранням, бути унікальною, зрозумілою, цікавою і складатися з одного слова.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій нами назві CLIRISS.

Це красиве слово, яке добре звучить, яке легко запам'ятовується. Назва викликає позитивні емоції. Хочеться замовляти послуги у цій компанії.

Назва походить від англійського слова CLEAR, перекладається як: чиста, прозора, або прибирати, очищати.

Друга частина слова утворена від слова SWISS, що означає швейцарський. Це додає назві швейцарської пунктуальності, чіткості та точності роботи.

Web: www.cliriss.com.ua


Розроблена назва:
ФЕРАН / FERAN
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії м. Одеса (Україна), яка є виробником вхідних броньованих дверей.

Побажання до розробки назви: слово має бути легко запам'ятовуваним, нескладним і нести в собі інформацію про продукт та його властивості.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ФЕРАН/FERAN.

Це вигадане слово утворене від слова ferreus [латина] - сталевий. У таблиці Менделєєва (яку знають усі зі школи) під номером 26 йде елемент Fe (залізо). Таким чином, підсвідомо, на початку назви компанії закладено матеріал – залізо та при вимові чи прочитанні FERAN люди розумітимуть, що йдеться про ТМ, вироби якої (бронедвері) міцні та виготовляються з цього матеріалу.

Розроблена назва ФЕРАН відображає основні побажання Клієнта до звучання і безпосередньо відображає сферу діяльності компанії.

Web: www.feran.com.ua


Розроблена назва:
VILARGO / ВІЛАРГО
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії з Києва (Україна), яка займається ландшафтною архітектурою, дизайном, будівництвом.

Основні побажання Клієнта до назви були наступні – оригінальність, стильність, нехитрість, простота, але водночас престижність, швидка запам'ятовуваність, легкість у вимові, без приставок «флора», «грін», «арт», «дизайн» , Гарден. Слово має асоціюватися з унікальністю, сучасністю, стилем, мистецтвом, мрією, фундаментальністю.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві VILARGO/ВІЛАРГО. Це вигадане слово утворене від слів: VILLA [лат.] – заміський або сільський будинок або VILLAGE [анг.] – заміське поселення + GO [анг.] – йти, рухатися, енергія, старт.

Асоціації з динамічною компанією, яка реалізує ексклюзивні та цікаві проекти в галузі ландшафтного дизайну та будівництва для заміських будинків.

Web: www.vilargo.com.ua


Розроблена назва:
SOLIDAN
Сфера діяльності:

Розробка назви ТМ тротуарної плитки для компанії ТОВ ”АЛЬТАІР” (Україна), основний напрямок діяльності якої - виробництво, продаж та укладання вібропресованої тротуарної плитки та інших елементів благоустрою з декоративного бетону.

Основні побажання Клієнта до назви були наступні – назва, що добре запам'ятовується, яка говорила б про рівень продукції та призначення. Цільова аудиторія, на яку розраховується назва - самостійні, забезпечені люди, які люблять затишок та красу.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві SOLIDAN. Це вигадане слово утворене від слова: SOLID [англ.] – твердий + DAN [англ.] – пан, пане. Також слово ДАН [яп.] перекладається як – рівень (майстерності), ступінь. Позначення рівня щодо будь-якого предмета, як у спорті і бойових мистецтвах, і у інших заняттях. Саме слово SOLIDAN зустрічається у багатьох європейських мовах і означає - твердий, твердість.

Придумана назва має такий зміст: надійна тротуарна плитка для заможних людей, створена майстрами своєї справи.

Web: www.pk-altair.com.ua


Розроблена назва:
ВІМАРКО / WIMARCO
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії м.Одеса (Україна), яка займається виготовленням та встановленням металопластикових конструкцій (вікна, двері та інше).

Основні побажання Клієнта були такими - назва має добре і красиво звучати та ставитись до сфери діяльності компанії.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ВІМАРКО/WIMARCO. Це вигадане слово утворене від слів: WINDOW [англ.] – вікно + MARCO [ісп.] – рама, вікно.

Розроблена назва ВІМАРКО відображає основні побажання Клієнта до звучання та безпосередньо відображає сферу діяльності компанії.

Web: www.wimarco.com.ua


Розроблена назва:
ДОМАКС
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії з Одеси, яка займається ремонтом пластикових вікон.

Потрібно придумати назву, яка б говорила про те, що компанія займається ремонтом вікон для будинку і викликала б асоціації з великою компанією на ринку.

Клієнт затвердив варіант назви ДОМАКС, що розшифровується як максимально широкий спектр ремонтних робіт по вікнах для дому.

Так само, в рамках замовлення, був розроблений персонаж, що викликає довіру, який представляє з себе людину в спеціальному одязі з інструментом у руках.

Web: www.domax.od.ua


Розроблена назва:
NOVIONNI
Сфера діяльності:

Розробка назви ТМ для української компанії, яка займається пошиттям чоловічих костюмів, штанів, пальт, курток у класичному та молодіжному стилях.

Основні побажання Клієнта були такими – ТМ має бути з італійським звучанням. Назва має бути унікальною, ексклюзивною, серйозною, красивою, легкою у сприйнятті. Смислове значення слова має асоціюватися з мужністю, бути респектабельним, цікаво-загадковим та успішним.

Цільова аудиторія бренду – чоловіки, які люблять комфорт, елегантність, серйозність та класичний стиль в одязі. Це можуть бути наречені, випускники, дипломати, політики, співробітники офісів.

Уважно вивчивши запропоновані студією варіанти назв, Замовник зупинився на назві NOVIONNI. В основі цього вигаданого слова лежить запозичене іспанське слово Nоvio, що означає наречений. Створена назва несе у собі образ нареченого, молодого хлопця, любителя всього нового та модного. Назва сконструйована на кшталт італійського прізвища, тому при вимові має чіткий італійський стиль.


Розроблена назва:
HOLA OLA / ХОЛА ОЛА
Сфера діяльності:

Розробка назви для туристичної компанії у м.Києві, Україна.

Основні вимоги Клієнта до назви:

- наголос на першому складі;
- назва англійською;
- спелінгуватися на російську мову має лише одним варіантом (не що допускає інших тлумачень або зміни хоч однієї літери);
- без використання імен та прізвищ у прямому вигляді (мандрівників тощо);
- Без натяку на сезонність, т.к. компанія працює цілий рік.

Після тривалого обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій нами назві HOLA OLA – яка означає вітання кількома мовами світу. Зазвичай, перше, з чим стикається турист, при подорожі з країни в країну – це привітність місцевого населення, яка з ним вітається.

Так само слово: OLA (іспанська) - перекладається як ХВИЛЯ (морська хвиля, піщані хвилі барханів характерні для Африканського континенту), ЛАВІНА (снігу). Таким чином, назва говорить про всезезонність пропонованих турів компанією.

Web: www.holaola.travel



Розроблена назва:
ACTIVATOR
Сфера діяльності:
Турецька компанія, виробник джинсового одягу. Компанія розвиває мережу джинсових роздрібних магазинів на всій території країни. Планує пошиття джинсового одягу під цією маркою.

Замовником ставилося завдання розробити таку назву, щоб вона підходила як для назви мережі магазинів, так і для назви марки джинсового одягу. Назва розраховується на підлітковий та середній вік людей. Це має бути модне слово у молодіжному середовищі. Слово має викликати трохи жорсткі та агресивні асоціації.

Запропоноване слово ACTIVATOR відображає всі побажання Клієнта. У перекладі англ. це:
1) збудник, активатор
2) збуджуючий засіб чи речовина, збудник секреторної діяльності

Слово асоціюється з молоддю, жорсткістю, агресією, сексуальністю тощо.

Web: www.activator.net.ua


Розроблена назва:
FERANZA / ФЕРАНЗА
Сфера діяльності:

Розробка назви для великої компанії, що спеціалізується на клінінгових послугах. Працює на українському ринку понад п'ять років. Основним видом діяльності компанії є щоденне обслуговування об'єктів комерційної та приватної нерухомості.

Основні вимоги Клієнта до назви: цікава, стильна назва, що запам'ятовується, чимось нагадує західний бренд.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій нами назві FERANZA. Це вигадане слово, яке не має перекладу іншими мовами. Слово легко запам'ятовується та добре вимовляється.


Розроблена назва:
МОЛОЧНІ ТРАДИЦІЇ
Сфера діяльності:

Розробка назви ТМ з виробництва та продажу молочних продуктів: олія, сир, сухе молоко, цільномолочна, кисломолочна продукція для компанії з м. Кременчук (Україна).

Основні вимоги Клієнта до назви: назва має бути близькою, рідною, національною, натуральною. Має писатися українською мовою.

Після тривалого обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій нами назві НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ – яка позначає продукцію, що виготовляється за народними традиціями, що говорить про її високу якість. Це назва, якій підсвідомо довіряють споживачі.

Після подальших обговорень, Замовник вирішив доопрацювати частину назви та змінити її на МОЛОЧНІ ТРАДИЦІЇ, щоб із назви одразу було зрозуміло, що це за товар.


Розроблена назва:
БХАГАРТ
Сфера діяльності:

Розробка назви компанії з м.Дніпропетровська (Україна), яка займається прямими продажами рядового та складного металопрокату промисловим підприємствам металургійного, хімічного, нафтохімічного, енергетичного комплексу, підприємствам машинобудування.

Основні вимоги Клієнта до назви:
- бажано, щоб слово починалося на: ЙО, ХА, БХА.
- серйозно та суворо звучить і вимовляється.
- компанія знайома, якісна, шанована, що викликає довіру, що виділяється неформальним сервісом та нововведеннями.

Після обговорення запропонованих варіантів, Замовник зупинився на запропонованій назві БХАГАРТ. Це вигадане слово, основою якого закладено кілька реальних слів із різних мов:

Бха (санскрит) - просвітлення, зліт, рух нагору, знання.

Гарт (укр.) – загартування, гартування, стійкість.

Гарт (нім.) – твердість металу, сила, міць.

Придумана назва позначає з одного боку - сильну і потужну компанію, а з іншого - фірму, що постійно розвивається і користується новими технологіями і знаннями. Компанія зареєстрована як: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "БХАГАРТ".


Розроблена назва:
CRONION / КРОНІОН
Сфера діяльності:

Розробка назви для компанії, що займається продажем покрівельних матеріалів (металочерепиця, натуральна та бітумна черепиця) та комплектуючих до них (мансардні вікна, утеплювач, водостоки).

Основні побажання замовника: створити красиву та цікаву назву англійською мовою, пов'язану з діяльністю компанії.

Замовником було затверджено назву Cronion/Кроніон. Це ім'я Зевса по батькові, яке часто вживалося древніми греками нарівні з ім'ям Зевс. Відомо, що Зевс – бог неба, верховний бог давньогрецького олімпу. Назва несе образ мощі, лідерства, захисту від неба (від дощу з допомогою покрівельних матеріалів). Також ім'я Кроніон співзвучне з російським словом покрівля (покрівельні матеріали).




Розроблена назва:
ЗЛАТОВИЦЯ
Сфера діяльності:

Компанія з Івано-Франківська (Україна) займається виготовленням олії. Необхідно було придумати цікаву назву для торгової марки, під якою продавалася б ця продукція. Основні побажання замовника: створити гарну назву зі слов'янським корінням українською мовою. Важливо, щоб назва не була схожа на інші ТМ, під якими продається олія.

Замовником було затверджено назву ЗЛАТОВИЦЯ. Це жіноче ім'я східних слов'ян (X-XV століття). У імені використовується частина ЗЛАТО, тобто. золото, золотистий, що позначає в даному контексті золотистий колір соняшника (з насіння якого виробляють масло), а також золотистий колір сонця під яким дозрівають соняшники.

Розроблена назва відображає всі побажання замовника. На основі назви було розроблено логотип та етикетка для соняшникової олії.





Розроблена назва:
ФІЛОСОФІЯ КОМФОРТУ
Сфера діяльності:

Розробка назви для Київської агенції з підбору домашнього персоналу. Клієнти компанії - це забезпечені люди - власники бізнесу, керівники, домогосподарки.

Основні побажання Клієнта до назви:

1) назва має бути: сучасною, в європейському стилі, універсальною, лаконічною, що відображає комфорт у будинку;

2) у назві має бути два слова;

3) назва компанії не повинна бути прив'язана до слов'янської, східної або взагалі будь-якої конкретної культури;

4) назва має складатися з уже існуючих слів, таких, які в перекладі англійською, німецькою, французькою матимуть той самий сенс, що й російською (українською мовою).

Після розгляду різних варіантів клієнт зупинився на назві ФІЛОСОФІЯ КОМФОРТУ, яка відображає всі побажання Замовника.

Web: www.fcomfort.com.ua







Розроблена назва:
RAFFINÉE
Сфера діяльності:

Мережа закладів у місті Києві з продажу французької випічки. Відомо, що вершину кулінарного мистецтва будь-якої країни світу протягом багатьох століть вінчає вишукана випічка. Пальма першості у приготуванні ароматного хліба, повітряних круасанів та булочок, витончених тістечок історично належить Франції — країні, де кулінарні традиції зведені у такий самий культ, як виноробство чи висока мода. Створення випічки — це творчість, що приносить радість, це вираження любові до людей і своєї справи.

У нашу студію звернулися із замовленням щодо створення назви для мережі закладів з продажу випічки, а також повного брендування ТМ.

Після розгляду різних варіантів клієнт зупинився на назві RAFFINÉE, що перекладається з французької як: вишукано (вишукана). Таким чином, було створено назву, яка у поєднанні з підписом виглядає як: Вишукана французька випічка.

Заходьте та спробуйте! Приємного апетиту!



Розроблена назва:
BORS

Сфера діяльності:


Розробка назви інтернет-магазину з продажу широкого спектру спортивних товарів.

Основні побажання Клієнта щодо розробки назви були такими:
1. у назві не повинно бути слова СПОРТ
2. коротке і запам'ятовується слово
3. однозначно читатися та вимовлятися англійською та російською мовою
4. назва має викликати довіру
5. відбивати надійність, якість, високий сервіс магазину

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві BORS.

БОРС — персонаж артурівського циклу (короля Артура), один із трьох лицарів, який виявився гідним знайти святий Грааль. БОРС описувався як один із найкращих лицарів Круглого столу – надійний, сильний і шляхетний.

Так само слово співзвучне зі словом СПОРТ, БОРОТЬБА… - відображає спортивну тематику.

Однотно читається та вимовляється всіма мовами.

Web: www.bors.com.ua






Розроблена назва:
HARPA
Сфера діяльності:

Розробка назви для ТМ клею (для паперу, дерева, підлогових покриттів) та промислових миючих засобів.

Основні побажання замовника: створити назву англійською мовою, що запам'ятовується і легко читається, співзвучна із західними відомими брендами.

Замовником було прийнято назву HARPA. Це вигадане слово, яке не має прямого перекладу англійською мовою та відповідає основним побажанням замовника. Дуже схоже на відомий бренд (сподіваюся, ви здогадалися на який:). На основі назви було розроблено логотип та інші елементи фірмового стилю.



Розроблена назва:
STALIS

Сфера діяльності:


Розробка назви ТМ для мережі майстерень з м.Києва (Україна), які займаються виготовленням ключів, роздрібним продажем матеріалів для виготовлення ключів (заготівлі, верстати, фрези).

Основні побажання Клієнта були такими - назва повинна відображати надійність, якість, сервіс.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві STALIS.

Це вигадане слово утворене від слова: сталь. Назва підсвідомо викликає у Клієнта відчуття міцності матеріалів, надійності ТМ, гарантії якості послуг. Так само читається і вимовляється всіма мовами.

Назву однаково можна застосувати як до майстерень з виготовлення ключів, так і до матеріалу для виготовлення ключів.



Розроблена назва:
Cleanora / Клінора

Сфера діяльності:


Розробка назви для клінінгової компанії – прибирання будинків та офісів, а також послуги промислового альпінізму.

Основні побажання Клієнта були такими - назва має асоціюватися з якісним прибиранням, бути унікальним, зрозумілим, цікавим та складатися з одного слова.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на запропонованій нами назві Cleanora / Клінора.

Це придумане слово утворене поєднанням двох слів: clean [англ.] – прибирання, чищення, чистити + ora [італ.] – зараз.

Назва несе в собі образ швидкого прибирання, прибирання зараз.
Це красиве слово, яке добре звучить, яке легко запам'ятовується.
Назва викликає позитивні емоції. Хочеться замовляти послуги у цій компанії.

Web: www.cleanora.com.ua



Розроблена назва:
VyTvir / Вітвір
Сфера діяльності:

Інтернет-портал «очуміліх ручок». Сайт, на якому умільці, які захоплюються рукоділлям, виставлятимуть свої роботи на експозицію та продаж. Сайт також для тих, хто хоче придбати унікальні подарунки або речі ручної роботи, виконані в єдиному екземплярі.

Замовником ставилося завдання розробити назву порталу. Суть сайту – показати, що Україна має талант, не тільки той, який можна показати по телебаченню. Ідея – не ховати своє хобі лише у колі своєї родини та друзів. Поділитися своїм хобі з широкою аудиторією та мати можливість заробити на цьому захопленні.

На сайті представлені вироби з: скла (вітражі, дуття); кераміки (фігурки, посуд); дерева (скриньки, фігурки); папери (орігамі, моделі-муляжі); шкіри; збірні вироби; іграшки (в'язані, валяні, шиті) та багато іншого.

Клієнтом було затверджено назву: VyTvir (укр.), що перекладається як: твір. Зазвичай це слово вживається у словосполученні: витвір мистецтва (твір мистецтва – рос.). Використовуючи транслітерацію отримали слово VyTvir. Таким чином назва повністю відображає суть діяльності порталу.




Розроблена назва:
FRUTTOM
Сфера діяльності:

Дочірнє підприємство ”Дніпровська аграрна фірма ім.Солодухіна” (Україна, м. Нова Каховка, Херсонська обл., смт. Дніпряни), займається вирощуванням, зберіганням та реалізацією свіжих фруктів та томатів.

Замовником ставилося завдання розробити торгову марку для продукції, що продається. Назва має асоціюватися з фруктами, сонцем і вітамінами, а як і писатися латинськими літерами, т.к. частина продукції експортуватиметься за кордон.

У процесі розгляду різнопланових варіантів замовник зробив свій вибір на користь назви: FRUTTOM. Це вигадане слово, що складається з двох частин FRUT – фрукти та TOM – томати.

Перша частина слова походить від слова FRUCTOSA - вуглевод, що міститься в різних фруктах та овочах, це складова частина сахарози. Коріння це слова утворене від слова FRUX, що перекладається з латини як фрукт. Друга частина слова походить від слова TOMATO, що перекладається з англійської як помідор.

Таким чином, було розроблено назву, в якій поєднуються назви: фрукти та томати, а саме слово – етимологічно пов'язане із сільським господарством.

Web: www.fruttom.com.ua




Розроблена назва:
VARMA / ВАРМА
Сфера діяльності:

Компанія працює на ринку кліматичної техніки та успішно займається питаннями влаштування систем вентиляції та кондиціонування, осушення та зволоження повітря, повітряного опалення, а також технічним забезпеченням кліматичного обладнання.

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка відбивала б сферу діяльності компанії, легко вимовлялося і писалося, т.к. з цим ім'ям (доменом) буде відкрито інтернет-магазин із продажу супутніх товарів.

Після розгляду різних варіантів, тривалих обговорень та опитування на цільовій групі споживачів продукції, клієнт зупинився на назві VARMA. Це придумане слово, дуже схоже на англійську: warm – що означає: теплий, що зберігає тепло, надійний, міцний. Також ім'я ВАРМА носила одна з Богинь вітру.

Розроблена назва повністю відображає спеціалізацію компанії - вентиляцію та кондиціювання, а також повітряне опалення.



Розроблена назва:
АЛЬМА / ALMA
Сфера діяльності:

Агентство нерухомості (Україна, м.Київ).

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка легко запам'ятовується, м'яко вимовляється та асоціюється з надійністю та сильною компанією у цьому бізнесі. Слово має бути пов'язані з нерухомістю.

Після розгляду різних варіантів клієнт зупинився на назві ALMA. Це вигадане слово, перша частина якого відбувається англійської almighty, що перекладається як: всесильний, всемогутній, дуже сильний. Слово гарно звучить і легко вимовляється.




Розроблена назва:
САГАН
Сфера діяльності:

Компанія займається виготовленням та продажем якісних броньованих дверей (Україна, м. Одеса).

Замовником ставилося завдання розробити серйозну назву. Воно має відображати суть діяльності компанії та мати вітчизняне коріння походження.

Після детального опрацювання історичних документів, було запропоновано назву САГАН. Це слово означає - велику, товсту і високу стіну. Тобто. це непорушна споруда, ворота, двері тощо. Також САГАНОМ називався будинок голови військового з'єднання, стан чи військовий табір козаків Запорізької Січі. У літературі зустрічаються описи, що так називалася частина будинку (воріт) будинку у козаків. (Джерело: Словник термінів Русі-орди, А.М. Тюрін).

Слово САГАН однаково пишеться українською та російською мовами, що є дуже великою перевагою, як при реєстрації ТМ, так і при використанні як вивіска чи будь-яка інша зовнішня реклама.

Web: www.sagan.com.ua




Розроблена назва:
НОУТИЛІУС
Сфера діяльності:

Компанія займається продажем ноутбуків та аксесуарів до них (Росія, м. Самара).

Замовником ставилося завдання розробити назву для магазину, яка була б пов'язана з мобільними комп'ютерами та ноутбуками.

Серед різних варіантів, клієнт вибрав назву НОУТІЛІУС. Це змінене слово Наутілус (Nautilus), перша частина якого походить від: Ноутбук (англ. notebook - блокнот, блокнотний ПК) - портативний персональний комп'ютер.

Наутілус — вигаданий підводний корабель капітана Немо із фантастичних творів Жюля Верна «20 тисяч льє під водою» та «Таємничий острів». "Наутілус" став втіленням технічного прогресу, а його ім'я стало найпопулярнішим серед субмарин.

Назва Ноутіліус показує, що магазин продає ПК (а саме ноутбуки), які на сьогодні є надійними, вірно служать своєму господареві і зроблені за останнім словом техніки.



Розроблена назва:
ГЕСТА / GESTA
Сфера діяльності:

Страхова компанія (Україна, м. Київ).

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка б асоціювалася з надійністю, впевненістю в майбутньому та успішністю. Ідеєю в назві має бути розуміння того, що при страхуванні майна клієнт піклується не лише про себе, а й про своїх близьких. Цільова аудиторія - підприємці, керівники підприємств, банки.

Після розгляду запропонованих варіантів клієнт зупинився на назві ГЕСТА. Це слово походить від імені давньогрецької богині домашнього вогнища – Гестії. Вона є покровителькою невгасимого вогню, що об'єднує світ богів, людське суспільство та кожну родину.

Заступництво, захист, надійність, світ – основний і ключовий зміст назви ГЕСТА.

Web: www.gesta.com.ua



Розроблена назва:
ARCUS / АРКУС
Сфера діяльності:

Компанія займається продажем та встановленням металопластикових вікон, воріт (Україна, м. Київ).

Замовником ставилося завдання розробити назву, що відображає діяльність компанії.

Після розгляду всіх запропонованих варіантів клієнт зупинився на назві АРКУС. Слово ARCUS – перекладається з латини як РАДУГА. Ця назва несе в собі позитивні емоції, добре запам'ятовується та легко вимовляється. Звучить гордо та солідно.

Світ стає яскравішим (як усі кольори веселки) і красивішим, у вас з'являється впевненість у майбутньому - коли ви встановили вікна та двері від компанії ARCUS!

Web: www.arcus.com.ua




Розроблена назва:
NICKEL 4 CAR
Сфера діяльності:

Компанія (Україна, м. Львів) займається виготовленням номерних знаків на автомобілі, мотоцикли, скутери, трактори, автобуси, мотоцикли. Також виробляє дублікати номерних знаків, іменні (персональні) автономери, сувенірні пластини, baby номери, таблички назви вулиць.

Замовником ставилося завдання розробити назву, в якій було б присутнє прізвище власника компанії НІКЕЛЬ (Nickel). При цьому назва має асоціюватись з автомобільними номерними знаками.

Запропонована назва NICKEL 4 CAR відображає основні побажання Клієнта. У словосполученні продумана належність прізвища до сфери застосування їх на автотранспорті (слово Car з англійської перекладаються як автомобіль). Слово For вимовляється як 4 (чотири, four) – та посилює належність першого слова до другого.



Розроблена назва:
ЛІДЕРБУК / LEADERBOOK
Сфера діяльності:

Компанія займається продажем ноутбуків та аксесуарів до них (Росія).

Замовником ставилося завдання розробити назву для магазину, яка була б пов'язана з мобільними комп'ютерами та ноутбуками.

Серед різних варіантів, Клієнт вибрав назву ЛІДЕРБУК/LEADERBOOK. Це словосполучення, що складається зі слів: LEADER – лідер, ведучий, головний та BOOK – корінь слова НОУТБУК (англ. notebook – портативний персональний комп'ютер).

Компанія LEADERBOOK – лідер із продажу ноутбуків!


Розроблена назва:
RIV AUTO / РІВ АВТО
Сфера діяльності:

Розробка назви компанії, яка займається логістикою та вантажними автоперевезеннями по Україні, Європі та СНД.

Основні побажання Клієнта до назви були наступні – просте та зрозуміле, що символізує автомобільну діяльність.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві РІВ АВТО. РІВ – це ініціали ПІБ директора компанії, AUTO [анг.] – автомобіль, машини.



Розроблена назва:
RESPECTOR
Сфера діяльності:

Компанія займається виробництвом взуттєвої косметики (Україна, Хмельницька обл., Стара Синява). Це креми для взуття та інші супутні товари.

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка легко запам'ятовувалась, і була пов'язана з продуктом, що випускається.

Запропонована назва RESPECTOR відображає основні побажання Клієнта. Це вигадане слово. Воно складається з двох слів: СПЕКТР – розкладання всього колірного діапазону (різний колір та тип кремів для взуття), та англійського слова RESPECT, що перекладається з англійської як – повага, визнання, шана. Отримане слово добре читається та вимовляється.

Сподіваємося, що нова ТМ матиме в Україні попит, пошану та шану.



Розроблена назва:
APRIORY / АПРІОРІ
Сфера діяльності:
Нова талановита київська студія, яка займається проектами дизайну інтер'єру. У студії розробляється якісний та сучасний дизайн інтер'єру. Студія виготовляє дизайн інтер'єру: квартир, будинків, офісів, ресторанів, магазинів, готелів. Дизайн інтер'єру, що розробляється, може полягати як в оформленні однієї окремо взятої кімнати, так і в розробці концепції всього приміщення в цілому з переплануванням, вибором стильових рішень і декоруванням.

Замовником ставилося завдання розробити таку назву, щоб вона мала глибокий філософський зміст, була рідкісною і незабутньою.

Запропоноване слово APRIORY відображає всі побажання Клієнта.

APRIORY (Апріорі) - видозмінене слово, що походить від латинського словосполучення "a priori". Арпіорі – це знання, яке незалежно від нашого досвіду; те, що відомо наперед. Цей філософський термін набув важливого значення в теорії пізнання та логіки завдяки Канту. Ідея знання апріорі пов'язана з уявленням про внутрішнє джерело активності мислення.

Простіше кажучи, апріорі це істина. А істина, як відомо, не підлягає жодним сумнівам і існує незалежно від нашого особистого світогляду, і не має жодного відношення до поняття "правда", яка може бути у всіх своя і часто помилкова.

Слон у логотипі уособлює мудрість та знання. У багатьох країнах він символізує такі якості, як гідність, проникливість, інтелект, терпіння, а також вірність, миролюбність, довголіття, процвітання, щастя. У буддизмі слон - найбільш шанована священна тварина. Це символ духовного знання та стабільності.

Студія APRIORY, використовуючи активне мислення та фантазію, запропонує вам справді неповторний дизайн проект інтер'єру!

Web: www.apriory.com.ua



Розроблена назва:
НОВІКОН
Сфера діяльності:
Компанія з м. Одеса (Україна) працює на ринку світлопрозорих конструкцій. Основним напрямком діяльності компанії є виробництво та продаж металопластикових конструкцій, а також усіх супутніх матеріалів. Підприємство постійно утримує лідируючу позицію серед конкуруючих компаній на український ринок. Мобільні бригади монтажників здійснюють виміри, демонтаж та монтаж конструкцій для скління квартир, офісів, заміських будинків, зимових. садів, балконів та лоджій.

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка була б пов'язана з напрямком діяльності компанії, а саме з виробництвом та монтажем металопластикових вікон та дверей.

Запропонована назва НОВІКОН відображає всі побажання Клієнта. Це вигадане слово, основними складовими якого є такі слова як вікна, нове, новизна.

Web: www.novikon.com.ua

Розроблена назва:
СТАТУМ
Сфера діяльності:
Компанія з м. Києва (Україна), займається комплексним обслуговуванням офісів. - продаж товарів для офісу з доставкою в офіс (папір, побутова хімія, канцтовари, оперативна поліграфія, витратні матеріали для оргтехніки, банківське обладнання і т.д.). У продажу використовується система pre-selling (прийом замовлення особистим менеджером клієнта "очі в очі" та наступна безкоштовна доставка товару). Компанія розцінює, що вона більшою мірою продає послугу, ніж товар та є завгоспом клієнта, його постійним помічником. Основні клієнти Підприємства - це банки, держустанови, комерційні організації та підприємства.

Замовником ставилося завдання розробити назву, яка б асоціювалася з діяльністю компанії, її рівнем обслуговування, була унікальною для сприйняття і однаково вимовлялася українською та російською мовами.

Запропонована назва СТАТУМ відображає всі побажання Клієнта. Слово звучить суворо, солідно та вагомо. Це серйозна компанія, яка надає свої послуги аналогічним компаніям, які цінують не лише ціну, а й рівень обслуговування.



Розроблена назва:
LOGOLEX / ЛОГОЛЕКС
Сфера діяльності:
Надання професійних комплексних консультаційних послуг у сфері управління бізнесом: бюджетування, система збалансованих показників, команда освіти. Основна мета діяльності – допомогти керівникам (середніх і верхніх ланок) підвищити прозорість та керованість їхнього бізнесу, покращити економічні показники.

Замовником ставилося завдання розробити таку назву, щоб у клієнтів воно асоціювалося з професіоналізмом та розвитком у галузі нових технологій управління бізнесом, з практичністю та результативністю (вся інформація і знання, отримані в компанії - застосовні та результативні на практиці), з престижем та успіхом.

Студія розробила назву ЛОГОЛЕКС, яка складається із двох слів: LOGO та LEX.

LOGO (грец.) - Термін давньогрецької філософії, що означає "слово", "пропозиція", "висловлювання", "мова". Так само це слово означає "думка" (або "намір") - у перекладі з давньогрецької.
LEX (лат.) у перекладі з латини - "закон".

Отже, слово ЛОГОЛЕКС позначає компанію, яка навчає законам бізнесу, надає консультації та вчить грамотно керувати бізнесом.

Web: www.logolex.com.ua

Розроблена назва:
INDICATOR / ІНДИКАТОР
Сфера діяльності:
Мережа магазинів роздрібної торгівлі у м. Сімферополь (Україна).

Продаж: комп'ютерів, ноутбуків, комп'ютерної техніки, мікроелектроніки, складної побутової електроніки.

Замовником ставилося завдання розробити таку назву, яка була б пов'язана з електронікою. Необхідно, щоб асоціативно покупцю відразу було зрозуміло до якої сфери діяльності належить магазин.

Запропоноване слово відображає всі побажання Клієнта.

ІНДИКАТОР - показує заряд батареї, стан увімк./вимк. майже у будь-якій техніці і т.д. Також термін «інді» (англ. indie) — коротка форма англійського слова «індипендент» (англ. indie). independent, "незалежний"). У слові закладено: незалежність, тяжіння, сила, успіх, технічна тематика.

Web: www.apl-plus.com.ua





Розроблена назва:
VESTAR
Сфера діяльності:
Діяльність компанії пов'язана з продажем, налаштуванням, встановленням та обслуговуванням електронної техніки: відео обладнання, системи, розумний будинок, комп'ютерна техніка, сигналізація, оргтехніка.

Замовником ставилося завдання розробити сучасну назву, яка б відображала сферу. діяльності компанії.

Студія розробила назву VESTAR, що складається з двох слів. Слово VESTA (Веста) – це давньоримська богиня домівки. Додаванням літери R отримали слово STAR – зірка (у перекладі англ.), тобто. ведуча компанія у своїй галузі.

Таким чином, назва дуже добре співвідноситься з компанією, яка оберігає ваше житло, будинок, приміщення за допомогою нових електронних систем.

Розроблена назва:
CASATO
Сфера діяльності:
Реалізація дитячих товарів вікової групи віком до 4 років. Основними групами товарів є: стільці для годування, ліжка, ходунки, постільні комплекти, дитячі велосипеди, коляски, іграшки тощо.

Основна аудиторія нового бренду – батьки, які готуються до народження дитини, батьки та матері дітей віком до 7 років, люди дарують продукцію в подарунок.

Розроблена назва CASATO перекладається з італійської як: рід, сім'я, походження.
Розроблена назва:
ETA PARTY
Сфера діяльності:
Проведення масових заходів, свят, відкриття нових фірм, клубів, салонів, співпраця з нічними клубами, ресторанами, надання послуг проф. MC, DJ, стриптизу, моделей, випуск друкованої продукції рекламно-інформаційного характеру.

Назва бренду ETA PARTY - це з одного боку гра слів (ЦЯ ПАТІ), а з іншого - трилітерна абревіатура (ETA).

Скорочену назву ETA можна розшифрувати так само, як: Energy Talant Agency.

Розроблена назва:
ЗАТИШНИЙ ДУЕТ
Сфера діяльності:
Розроблено назву для мережі магазинів у м.Києві які займатимуться продажем тільки столів та стільців від найкращих закордонних виробників.

Слово ДУЭТ означає, що це стіл і стілець, тобто. два елементи меблів, з якими вам буде затишно вдома.

Меблеві магазини "ЗАТИШНИЙ ДУЕТ" представляють широкий асортимент меблів: обідні столи, стільці, скляні столи, письмові, комп'ютерні столи.
При виготовленні столів та стільців використовуються сучасні матеріали, що відповідають європейським вимогам до якості та екологічної безпеки меблів.

Розроблена назва:
ДОКТОРА
Сфера діяльності:
Всеукраїнський стоматологічний портал.

У слові ДОКТОРА наголос ставиться на літері О. Для посилення сприйняття та запам'ятовування було додано слово – Викликали? Таким чином вийшло: ДОКТОРА! Викликали?
ДОКТОРА - повноцінний тематичний ресурс, який цікавий як фахівцям в галузі стоматології, так і людям, яким необхідна стоматологічна допомога або просто цікава дана тематика. Портал DOCTORA.COM.UA допомагає потенційному пацієнту, а також спеціалісту в цій галузі знайти необхідну інформацію про ринок стоматології в Україні.

Web: www.doctora.com.ua

Розроблена назва:
LaBella
Сфера діяльності:
Пошиття та оптовий продаж ковдр, подушок, постільної білизни у м.Хмельницький (Україна).

Виробництво працює на автоматизованих комп'ютерних верстатах та лініях. Тканина – полікоттон, бавовна. Наповнювач - поліефірне силіконізоване волокно, поліефірне волокно, овеча вовна.

Bello - перекладається з італійської як:
1) красивий, прекрасний, приємний. 2) милий, симпатичний, 3) вдалий, гідний.
Словосполучення: La Bella – перекладається як: закохані, парочка.

Отже, розроблена назва дуже точно описує новий бренд та асоціюється з будинком, домашнім затишком, сімейною закоханою парою під ковдрою…

Розроблена назва:
ADVANA
Сфера діяльності:
У студії було розроблено новий молодіжний бренд спортивного одягу.

Назва ADVANA походить від англійського слова ADVANTAGE, що перекладається як:
1) перевага; 2) користь; 3) "більше" (термін у тенісі) - означає перевагу в рахунку після рахунку "порівну". Замовником ставилося завдання розробити таку назву, щоб її значення було пов'язано зі спортом чи активним способом життя.

Воно має легко запам'ятовуватись, ритмічно звучати і не бути широко вживаним.



Розроблена назва:
CHECK POINT
Сфера діяльності:
Український журнал про автоспорт. Видається у Києві. На сторінках видання - все від картингу до станту райдингу на мотоциклах. У поле зору репортерів потрапляють будь-які тематичні заходи, що проводяться в Україні. Автоспорт такий, як він є зараз. Багато інформації про те, як підготувати авто для гонок.

CHECK POINT (англ. проф. термін) – це контрольні точки, через які має пройти транспортний засіб під час змагань.



Розроблена назва:
СВЯТОМИР
Сфера діяльності:
Розроблено назву нового бренду горілки (так само це і назва заводу). Виробництво знаходиться у Чернігівській області (Україна).

СВЯТОМИР - старослов'янське ім'я.

Назва добре вимовляється та запам'ятовується.

Асоціюється зі святом і миром - як мирний стан у державі, або світ - як земна куля.

Слов'яни вважали ім'я магічним знаком, пов'язаним із власником. Були також частини імен, які, наприклад, додавали в ім'я гідності воїна, такі як свято-, пако-, яро - це Святомир, Пакослав, Ярослав.



Розроблена назва:
AUTOGALAKTIKA
Сфера діяльності:
Мережа мультибрендових автосалонів по всій Україні. Автомобілі на замовлення. Продаж провідних світових брендів виробників автомобілів.

Галактика - гігантська, гравітаційно-пов'язана система зі зірок та зоряних скупчень. Усі об'єкти у складі галактики беруть участь у русі щодо загального центру мас.


AUTOGALAKTIKA відображає суть бізнесу - продаж машин (рух машин, фінансовий рух мас). Коли дивишся на майданчик, де продаються автомобілі – здається що їх дуже мого, асоціації з галактикою, де машини, як зірки.

Web: www.auto.mk.ua



Розроблена назва:
OSNOVA
Сфера діяльності:
Компанія займається продажем та встановленням пластикових конструкцій (вікна, двері) у м. Херсоні.

Назва OSNOVA асоціюється з якісними вікнами, продукція зроблена ґрунтовно. Назва має в своєму розпорядженні до себе, викликає довіру у покупця.



Розроблена назва:
МУЗИКА КОЛЬОРІВ
Сфера діяльності:
Фіто дизайн студія у Києві. Святкове оформлення весіль та урочистостей квітами. Декор інтер'єру. Продаж світлових гірлянд. Оформлення вітрин магазинів та фасадів на новий рік та інші свята.

Web: www.fitodesign.net.ua



Розроблена назва:
REALTY BEST BUY
Сфера діяльності:
Агентство нерухомості у м. Києві. Продаж та купівля квартир, будинків, оренда приміщень, продаж земельних ділянок в Україні та за кордоном.
Розроблена назва:
ДОМІНАНТИС
Сфера діяльності:
Новий ресторан у м. Одеса. Заклад розрахований на 100 персон - ресторан пізніх вечерь, де обслуговування гостей проходить у дусі старовинної російської гостинності. У ресторані лише жива музика: увечері грає фортепіано, звучать романси та циганські пісні.



Розроблена назва:
МІСТОСВІТЛО
Сфера діяльності:
Компанія в м. Москва займається продажем освітлювального обладнання, як для зовнішнього, так і для внутрішнього освітлення. Системи освітлення промислових та житлових та офісних об'єктів, а також все необхідне обладнання для монтажу.



Розроблена назва:
АРЕАЛ-ЛЮКС
Сфера діяльності:

Салон оптики у м. Києві. Широкий вибір моделей оправ та сонцезахисних окулярів різної цінової категорії.




Розроблена назва:
АЛІКАНТЕС
Сфера діяльності:

Сфера діяльності: туристична база полювання – полювання на кабана, ведмедя, лося, птицю, бобра. Рибалка на велику рибу та активний відпочинок у Псковській області.




Розроблена назва:
АЛЬМА-МАТЕР
Сфера діяльності:

Консалтинго-тренінгова компанія у м. Києві надає послуги з консалтингу, проведення тренінгів для директорів та менеджерів.




Розроблена назва:
BON TON
Сфера діяльності:

Стильний заклад, розташований у самому центрі столиці. Ідеально підходить для сніданків, обідів, вечері. Завжди є кавові коктейлі, великий вибір чаю, трав'яних і фруктових сумішей, фрешів, фруктових міксів, великий асортимент кондитерських виробів і десертів.




Розроблена назва:
КУТОК СТОЛИЦІ
Сфера діяльності:

Компанія працює у сфері консультаційних послуг з питань нерухомого майна, послуг геодезистів, посередницьких послуг, послуг з оцінки та адміністрування нерухомого майна та володіння ним.




Розроблено назву:
ТЕРРАКРАЙ
Сфера діяльності:

Розробка назви торгової марки томатної пащі. Екологічно чистий продукт, виготовлений без застосування консервантів. Для виробництва томатної пасти використовуються найкращі сорти томатів, вирощених на півдні України.




Розроблена назва:
КЛАС-ПЛАЦ
Сфера діяльності:
Новий бізнес-центр у м. Вітебську. Унікальний архітектурний комплекс який став найбільш масштабним проектом у центральній частині столиці та встановлює нові стандарти якості послуг, що надаються орендарям та гостям будівлі.
Розроблена назва:
КАМІННА ГАВАНЬ
Сфера діяльності:
Кар'єр з видобутку гранітних блоків, виробництва бруківки, бутового каменю, плитки. У родовищі один основний колір граніту: темно-сірий (до чорного) зеленуватим відтінком.
Розроблена назва:
LogoMaster
Сфера діяльності:
Професійна студія брендингу та графічного дизайну (м. Київ). Спектр послуг - розробка логотипу, фірмового стилю, неймінг, розробка слогана, створення бренду, розробка brand-book, розробка макетів для поліграфії, дизайн упаковки та етикетки, зовнішня реклама та багато іншого.

Web: www.logomaster.com.ua



Розроблена назва:
FloMaster
Сфера діяльності:
Професійна студія з розробки інтернет проектів створена у 2002 році. року у м. Києві. Напрями діяльності студії: створення сайтів, підтримка та розвиток Інтернет проектів, реєстрація домену та хостинг. Розробка логотипів.

Web: www.flomaster.ua



Подивитися всі роботи зі створення бренду