Створення бренду

Як створити бренд?

Бренд - це торгова марка зі сформованим іміджем. Бренд походить, як вважають, від латинського brand - тавро, тавро або від скандинавського brandr - палити, випалювати. З давніх часів тавра (бренда) удостоювався тільки Високоякісний товар. Технологія зі створення та впровадження бренду отримала назву брендинг.

Створення бренду - один із найважливіших кроків формування власної аудиторії майбутнього продукту, товару чи послуги. Тому дуже важливо підійти до процесу створення бренду дуже відповідально.


Наша студія пропонує консультації з питань створення бренд під ключ: дослідження та аналіз ринку, створюємо позиціонування та стратегію бренду , розробляємо легенду бренду, неймінг, логотип, фірмовий стиль, бренд бук, слоган, сайт, створюємо дизайн упаковки, етикетки, рекламних та промо-матеріалів.


Повна інформація щодо створення бренду представлена ??на нашому сайті BRAND MARK ®

Бренд – це не лише торгова марка, що складається з назви, графічного зображення (логотипу) та звукових символів компанії або товару.

Поняття бренду є ширшим, оскільки до нього ще додатково входять:

  • сам товар чи послуга з усіма його характеристиками.
  • набір очікувань та асоціацій, що сприймаються та приписуються користувачем товару.
  • інформація про споживача.
  • обіцянки будь-яких переваг, дані автором бренду споживачам.
  • Однією з найважливіших умов довгого та успішного життя майбутнього бренду є грамотно підібрана назва компанії (товару, послуги). Неймінг був і залишається однією з найсильніших сторін нашої роботи у галузі брендингу.

    Створення бренду є однією з основних ліній, які проводять студія LogoMaster® Studio (м. Київ, Україна).

    Створення бренду включає цілий комплекс заходів:


    Створення бренду - це відповідальна робота, яку краще доручити професіоналам. Ми орієнтуємося в новітніх технологіях брендингу, а найважливіше – індивідуально та креативно підходимо до кожного окремого завдання. Ми запропонуємо Вам різні варіанти та ідеї - від класичних стандартних, до неймовірно божевільних. І зрештою знайдемо той варіант, який повністю задовольнить замовника.

    Приклади наших робіт зі створення бренду:



    Подивитися роботи зі створення бренду

    Брендинг

    Для маркетологів брендинг - це основний спосіб диференціації продуктів та інструмент просування товарів на ринок. Деякі заявляють, що брендинг - це "нова культурна мова сучасного суспільства, що базується на ринкових відносинах". В останні роки техніка брендингу прийшла в Україну і широко почала використовуватися спочатку в діяльності транснаціональних корпорацій, що просувають на нашому ринку свої мегабренди, а потім до неї стали уважно придивлятися та інші виробники. Фактично сучасний споживчий ринок - це боротьба брендів. Бренд за допомогою комплексу маркетингових комунікацій запроваджують у свідомість споживачів, домагаючись відчуття особливої цінності. Можна назвати це комунікативна оболонка, аура бренду, елемент інтелектуальної власності.

    Є таке визначення інтелектуальної власності у бренді - "елемент

    комунікації, який унікальний, запам'ятовуємо та нерозривно пов'язаний саме з цим брендом і жодним іншим". Для рекламодавця створення та посилення індивідуальності торгова марка на ринку підвищує її конкурентоспроможність.

    Професійний брендинг- це багатоструктурний, обґрунтований, вивірений та контрольований комплекс зі створення товарної марки, розробки дизайну упаковки, рекламної аргументації, проведення акцій із стимулювання збуту, тобто використання всього арсеналу маркетингових засобів комунікативного на споживача. Фактично сьогодні триває глобальна боротьба за споживача у двох площинах: товарної та комунікативної.

    Вартість послуги: договірна